Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Deklaracja dostępności strony internetowej Urzędu Gminy Mogilany

Wstęp deklaracji
 
Urząd Gminy Mogilany zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4  kwietnia 2019  r. o  dostępności cyfrowej stron internetowych i  aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.mogilany.pl
 
    Data publikacji strony internetowej: 2014-07-07
    Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-30
 
Status pod względem zgodności z ustawą
 
Strona internetowa jest częściowo zgodna z  ustawą o  dostępności cyfrowej stron internetowych i  aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z  powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
  • transmisje audiowizualne;
  • treść nietekstowa;
  • zamieszczone filmy nie posiadają audiodeskrypcji;
  • zamieszczone w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości;
  • zamieszczone załączniki w formie skanów
 
Ułatwienia na stronie 
  • podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery
  • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
  • możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami
 
Data sporządzenia deklaracji
 
    Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
    Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-30
 
 
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
 
    Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Michał Gil.
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Telefon: 12 270 10 13
 
Każdy ma prawo:
    zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
 
Żądanie musi zawierać:
    dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
    wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
    wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
 
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
 
Skargi i odwołania
 
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
    Organ nadzorujący: Urząd Gminy Mogilany
    Rynek 2, 32-031 Mogilany
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Telefon: 12 270 10 13
 
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
 
Inne informacje i oświadczenia

Strona jest w trakcie modernizacji, aby spełniała wszystkie wymogi ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
 
 
Dostępność architektoniczna
 
 
  • Do budynku prowadzą dwa wejścia, które są ogólnodostępne w godzinach pracy urzędu.  
    Wejście „A” do budynku (od ulicy Parkowej) częściowo przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przy wejściu znajduje się dźwig osobowy, którym można dostać się do pomieszczeń zlokalizowanych  na I i II piętrze. Przy schodach zostały zamontowane poręcze.
    Wejście „B” do budynku (od ulicy Rynek) poprzedzone jest  czterema stopniami. Po wejściu do budynku na pierwsze piętro dostać się można wyłącznie schodyami, przy których zamontowane są poręcze.
    W budynku brak nawigacji dźwiękowej lub dotykowej, naprowadzającej osoby niewidome i słabowidzące.
    Z uwagi na przeszkody techniczne uniemożliwiająca dostanie się do niektórych pomieszczeń na parterze i poddaszu  - zapewniamy dostęp alternatywny poprzez obsługę w Punkcie Informacyjnym /Dziennik Podawczy.
  • Szerokość drzwi oraz korytarzy przystosowana jest do poruszania się po nich  przez osoby na wózkach inwalidzkich. Na korytarzach nie znajdują się przeszkody uniemożliwiające poruszanie się po nich osób z niepełnosprawnością ruchową.
  • W odległości 11 m od drzwi wejściowych (wejście „A”) znajduje się 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Wewnątrz budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • W budynku brak oznaczeń w alfabecie brajla.
  • W punkcie obsługi klienta/Dziennik Podawczy została zamontowana pętla indukcyjna, 
  • W tym miejscu znajduje się także wizualna tablica informacyjna, która ułatwia odnalezienie poszukiwanego pokoju. W budynku brak nawigacji dźwiękowej lub dotykowej, naprowadzającej osoby niewidome i słabowidzące.
  • W całym budynku wykonano kontrastowania drzwi, przez odróżnienie ich od ściany ciemnym kolorem.
  • Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Koordynator ds. dostępności w Gminie Mogilany Małgorzata Madeja – Sekretarz Gminy, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 12 270 10 13
 
 

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: