mogilany.pl
Oficjalny serwis
gminy Mogilany

Nadanie numeru porządkowego

Kogo dotyczy

Właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Mogilany, które nie posiadają numeru porządkowego.

Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony wniosek.
  2. Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać nadany numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z wskazaniem przedmiotowego budynku.

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.

Jednostka odpowiedzialna

Referat Geodezji, Architektury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, II piętro, pok. 8A (nowy budynek), tel. 12 270 10 13 wew. 251.

Forma składania dokumentów

Godziny pracy: poniedziałek: 9.00–17.00, wtorek–piątek: 7.00–15.00.

Termin załatwienia sprawy

Miesiąc od daty złożenia kompletnego wniosku.

Tryb odwoławczy

Brak.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r.

Dodatkowe uwagi

Brak.

Pliki do pobrania
Numeracja porządkowa

Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.

Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.

Przeczytaj o polityce prywatności

Wyłącz wszystkie pliki cookie
Akceptuje
Wyłącz pliki cookie