Kogo dotyczy:
Właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Mogilany chcących uzyskać uzgodnienie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogi w zakresie możliwości włączenia do drogi ruchu drogowego spowodowanego tą zmianą.
Miejsce załatwiania sprawy- jednostka odpowiedzialna:
Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
I piętro, pok. 18
tel. 12 270 10 22 wew. 248
Miejsce składania dokumentów:
Punkt Informacyjny - Dziennik Podawczy, nowa część budynku UGM - wejście A,
I piętro, hol
Wymagane dokumenty:
Wnioski do pobrania:
Wnioski do pobrania w urzędzie na dzienniku podawczym bądź na stronie internetowej w poradniku interesanta
Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Tryb odwoławczy:
Brak
Procedury postępowania- uwagi:
Po zapoznaniu się z wnioskiem i dołączoną dokumentacją zostaje wydane stosowne uzgodnienie w formie pisma.
Podstawa prawna:
Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.
Przeczytaj o polityce prywatności