WAŻNE: WNIOSEK MUSI BYĆ WYDRUKOWANY NA JEDNEJ KARTCE- DWUSTRONNIE!
I. WYMAGANIA:
1.„Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym”
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa w kwocie 38,00 zł
Opłaty należy uiszczać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Mogilany:
KBS o/Mogilany 60 85910007 0220 0000 0273 0001
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W terminie od 7-10 dni roboczych.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (USC).
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Małopolskiego w Krakowie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
VI. WAŻNE INFORMACJE:
1.Zaświadczenie można odebrać:
·osobiście w USC, w którym złożono wniosek,
· dostać listownie,
·dostać w formie dokumentu elektronicznego.
2.Dodatkowe wyjaśnienia udzielane są pod numerem telefonu: 12 270 18 53, lub mailowo: gmina@mogilany.pl
VII. PODSTAWA PRAWNA:
Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.
Przeczytaj o polityce prywatności