Kogo dotyczy
Właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Mogilany.
Wymagane dokumenty
Opłaty
Podlega opłacie skarbowej za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł.
Opłata skarbowa pobierana jest na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Mogilany:
KBS o/Mogilany 60 8591 0007 0220 0000 0273 0001
Tytułem: opłata za zaświadczenie.
Opłata za pełnomocnictwo
17 zł – opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Osoba/Jednostka odpowiedzialna
Referat Architektury i Inwestycji, tel. 12 270 10 13 wew. 251.
Miejsce składania dokumentów
Termin załatwienia sprawy
Do 7 dni (zgodnie z art. 217 i 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Organ administracji publicznej, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić, w koniecznym zakresie, postępowanie wyjaśniające.
Tryb odwoławczy
Brak.
Podstawa prawna
Dodatkowe uwagi
Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.
Przeczytaj o polityce prywatności