mogilany.pl
Oficjalny serwis
gminy Mogilany

Meldunki i dowody osobiste

W tym dziale załatwisz sprawy związane z meldunkiem i dowodem osobistym na terenie Gminy Mogilany. Znajdziesz tu formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu, wniosek o nadanie numeru PESEL, a także wzory wniosków dotyczących zameldowania, wymeldowania oraz udostępniania danych i wydawania zaświadczeń z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL. Przy każdej sprawie podajemy wymagane dokumenty, sposób złożenia wniosku oraz podstawowe informacje o terminach. W razie pytań skontaktuj się z Urzędem Gminy Mogilany.

Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego Wniosek o nadanie nr pesel na podstawie odrębnych przepisów Wniosek o udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY OBYWATELA POLSKIEGO ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY OBCOKRAJOWCA WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW GMINY MOGILANY LUB REJESTRU PESEL

Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.

Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.

Przeczytaj o polityce prywatności

Wyłącz wszystkie pliki cookie
Akceptuje
Wyłącz pliki cookie