W tym dziale załatwisz sprawy związane z meldunkiem i dowodem osobistym na terenie Gminy Mogilany. Znajdziesz tu formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu, wniosek o nadanie numeru PESEL, a także wzory wniosków dotyczących zameldowania, wymeldowania oraz udostępniania danych i wydawania zaświadczeń z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL. Przy każdej sprawie podajemy wymagane dokumenty, sposób złożenia wniosku oraz podstawowe informacje o terminach. W razie pytań skontaktuj się z Urzędem Gminy Mogilany.
Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.
Przeczytaj o polityce prywatności