Nadanie numeru porządkowego
Kogo dotyczy
Właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Mogilany, które nie posiadają numeru porządkowego
Wymagane dokumenty
- Wypełniony wniosek.
- Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać nadany numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z wskazaniem przedmiotowego budynku.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Jednostka odpowiedzialna
Referat Geodezji, Architektury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
II piętro, pok. 8A (nowy budynek)
tel. 12 270 10 13 wew. 251
Forma składania dokumentów
- Osobiście - Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Mogilany - wejście A
Godziny pracy: poniedziałek: 9.00-17.00,
wtorek-piątek: 7.00-15.00
- Pocztą na adres: Urząd Gminy Mogilany, Referat Geodezji, Architektury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany
- ePUAP , adres skrytki: ePUAP:/7c1o97cpbw/skrytka.
Termin załatwienia sprawy
Miesiąc od daty złożenia kompletnego wniosku.
Tryb odwoławczy
Brak.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021r.
Dodatkowe uwagi
Brak.