Podział nieruchomości
Kogo dotyczy
Właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Mogilany, którzy otrzymali już postanowienie o zaopiniowaniu wstępnego projektu podziału nieruchomości bądź wydzielają działkę zabudowaną budynkiem mieszkalnym
Wymagane dokumenty
- Wniosek podpisany przez właściciela nieruchomości.
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości.
- Oryginał wypisu z rejestru gruntów i budynków wraz z kopią mapy ewidencyjnej.
- Wstępny projekt podziału działki wraz z pozytywna opinią.
- Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
- Szkic polowy.
- Wykaz zmian gruntowych
- Uzgodnienie możliwości obsługi komunikacyjnej działki od zarządcy drogi
- Projekt podziału nieruchomości przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Osoba/Jednostka odpowiedzialna
Referat Geodezji, Architektury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
II piętro, pok. 8A
tel. 12 270 10 13 wew. 251
Forma składania dokumentów
- Osobiście - Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Mogilany
Godziny pracy: poniedziałek: 9.00-17.00,
wtorek-piątek: 7.00-15.00
- Pocztą na adres: Urząd Gminy Mogilany, Referat Geodezji, Architektury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany
- •ePUAP , adres skrytki: ePUAP:/7c1o97cpbw/skrytka
Termin załatwienia sprawy
miesiąc od daty złożenia kompletnego wniosku, dwa miesiące w sprawach szczególnie skomplikowanych
Tryb odwoławczy
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie za pośrednictwem Wójta Gminy Mogilany w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu dokonywania podziałów nieruchomości
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego
Dodatkowe uwagi
Ewidencję Gruntów i Budynków dla gminy Mogilany prowadzi Starostwo Powiatowe w Krakowie, ul. Przy Moście 1