Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym
WAŻNE: WNIOSEK MUSI BYĆ WYDRUKOWANY NA JEDNEJ KARTCE- DWUSTRONNIE!
I. WYMAGANIA:
1.„Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym”
- Do wglądu: dokument tożsamości wnioskodawcy.
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa w kwocie 38,00 zł
Opłaty należy uiszczać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Mogilany:
KBS o/Mogilany 60 85910007 0220 0000 0273 0001
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W terminie od 7-10 dni roboczych.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (USC).
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Małopolskiego w Krakowie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
VI. WAŻNE INFORMACJE:
1.Zaświadczenie można odebrać:
·osobiście w USC, w którym złożono wniosek,
· dostać listownie,
·dostać w formie dokumentu elektronicznego.
2.Dodatkowe wyjaśnienia udzielane są pod numerem telefonu: 12 270 18 53, lub mailowo: gmina@mogilany.pl
VII. PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j.: Dz.U. 2021, poz. 709 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j.: Dz.U. 2021, poz. 1923 ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. 2021, poz. 735 ze zm.)