URZĄD GMINY MOGILANY POSZUKUJE PRACOWNIKA NA STANOWISKO KONSERWATORA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W REFERACIE OBSŁUGI KOMUNALNEJ

Wymagania wobec kandydatów:

  1. wykształcenie minimum średnie lub zasadnicze zawodowe – techniczne,
  2. mile widziana znajomość zagadnień z zakresu instalacji kanalizacyjnych oraz budowy maszyn i urządzeń,
  3. czynne prawo jazdy kat. B
  4. umiejętność obsługi komputera,
  5. mile widziane uprawnienia SPE eksploatacyjne do 1 kV,
  6. mile widziane doświadczenie zawodowe przy obsłudze urządzeń przemysłowych,
  7. gotowość do pracy w zmianowym systemie czasu pracy obejmującym również soboty, niedziele i święta.

Podstawowy zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

  1. bieżąca obsługa oczyszczalni ścieków,
  2. utrzymanie i nadzorowanie przepompowni ścieków na terenie Gminy Mogilany,
  3. przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych o wystąpieniach awarii,
  4. utrzymywanie czystości w obiektach oraz na terenie oczyszczalni, w tym pielęgnacja zieleni.

Szczegóły ogłoszenia w załączniku.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV do dnia 08.09.2025 roku:

  • na adres: gmina@mogilany.pl w temacie maila wpisując „Rekrutacja – konserwator oczyszczalni ścieków”,

lub

  • osobiście na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Mogilany, ul. Rynek 1, 32-031 Mogilany, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja – konserwator oczyszczalni ścieków”.

CV musi zawierać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

W razie pytań prosimy o kontakt:

asiuta@mogilany.pl

12 270 10 13 wew. 253 lub 605 905 931