
URZĄD GMINY MOGILANY POSZUKUJE PRACOWNIKA NA STANOWISKO KONSERWATORA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W REFERACIE OBSŁUGI KOMUNALNEJ
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie lub zasadnicze zawodowe – techniczne,
- mile widziana znajomość zagadnień z zakresu instalacji kanalizacyjnych oraz budowy maszyn i urządzeń,
- czynne prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi komputera,
- mile widziane uprawnienia SPE eksploatacyjne do 1 kV,
- mile widziane doświadczenie zawodowe przy obsłudze urządzeń przemysłowych,
- gotowość do pracy w zmianowym systemie czasu pracy obejmującym również soboty, niedziele i święta.
Podstawowy zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- bieżąca obsługa oczyszczalni ścieków,
- utrzymanie i nadzorowanie przepompowni ścieków na terenie Gminy Mogilany,
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych o wystąpieniach awarii,
- utrzymywanie czystości w obiektach oraz na terenie oczyszczalni, w tym pielęgnacja zieleni.
Szczegóły ogłoszenia w załączniku.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV do dnia 08.09.2025 roku:
- na adres: gmina@mogilany.pl w temacie maila wpisując „Rekrutacja – konserwator oczyszczalni ścieków”,
lub
- osobiście na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Mogilany, ul. Rynek 1, 32-031 Mogilany, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja – konserwator oczyszczalni ścieków”.
CV musi zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
W razie pytań prosimy o kontakt:
12 270 10 13 wew. 253 lub 605 905 931 |